denko

DENKO inaczej, czyli TOP 5 - ulubieńcy!

11/05/2015 Angelika K. Angelisiak 24 Comments

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo zaległym postem. Jak sam tytuł posta wskazuje, jest to denko z mojego urlopu. Ale ponieważ nie chciałam pisać Wam o wszystkich próbkach i miniaturkach, które wówczas zużyłam (a troszkę ich było, bo rzadko na wyjazdy zabieram produkty pełnowymiarowe), wybrałam 5 produktów, które sprawdziły się u mnie na 5+ i do których z wielką przyjemnością powrócę.

DENKO inaczej TOP5 ulubieńcy



Wśród mojej 5 ulubieńców znajdziecie aż 3 produkty pełnowymiarowe i 2 miniatury. Kolejność alfabetyczna.

Dermedic Hydrain3 Hialuro Serum nawadniające twarz, szyję i dekold - to zdecydowanie HIT wśród wszystkich produktów nawilżających, jakich kiedykolwiek używałam. Po serii kuracji przeciwtrądzikowych moja cera była naprawdę zmęczona i przesuszona. Stąd walka z trądzikiem okazała się być bezskuteczna. Za namową kosmetyczki, która poradziła, bym solidnie nawilżyła cerę, sięgnęłam po to serum. Kosmetyk znany mi wcześniej, ale nie testowałam go w tak skrajnym przypadku. W dodatku przed i na wakacjach - słońce, piasek, morska woda... I wiecie co? Jestem w szoku, że to serum tak szybko poradziło sobie z moją kapryśna cerą. Nie stosowałam w tym czasie żadnych innych kremów. Serum używałam najpierw 2x, a na wczasach 3x dziennie (rano, wieczorem i po powrocie z plaży). Po tygodniu widziałam ogromną różnicę. Od tamtej pory stan mojej cery jest zadowalający. I z całą pewnością jest na liście moich kosmetycznych "must have".
PS. aaa i zapomniałam dopisać - szklana buteleczka (trzeba uważać, by nie stłuc), wygodna pipeta, dzięki której aplikacja jest higieniczna. Jedyną wadą dla mnie jest jego wydajność. Ale może to po prostu jestem zbyt "wylewna"? Serum wystarczyło mi na 2 tygodnie.

Gillette Satin Care & Olay Żel do golenia - znam od dawna te żele i bardzo lubię, mimo wysokiej ceny. Ich niewątpliwą zaletą jest zapach - uwodzicielski, delikatny, uprzyjemniający golenie. Żel ma gęstą konsystencję, więc wystarczy odrobina, by pokryć dana część ciała. Ponadto jest też bardzo wydajny. W mgnieniu oka tworzy gęsta pianę, nie spływa. Zmiękcza owłosienie i nawilża przy tym skórę. Nie podrażnia. Tę wersję (Olay) miałam po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. W tej chwili używam innej wersji żelu o zapachu Lavender Kiss.

The Body Shop Masło do ciała o zapachu Mango - cudowny, orzeźwiający zapach i ta kremowa, ale niezwykle lekka (jak na masło) konsystencja. Przepadłam! ♥ I bardzo żałuję, że to tylko miniatura. Na pewno skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie. Doskonale się rozsmarowuje, szybko przynosi ulgę (stosowałam je zaraz po prysznicu, po przyjściu z plaży), szybko się wchłania i nawilża na wiele godzin. Druga wersja zapachowa, jaka mam (Satsuma - mandarynka) nie pachnie już tak wspaniale. Ciekawa jestem innych wersji, część poznałam dzięki minaturom balsamów i żeli.

Tołpa Dermo Intima Regenerujący płyn do higieny intymnej - jeden z lepszych produktów tego typu, jakich miałam okazję używać. Świetnie sprawdza się zarówno w podróży, jak i w domu. Warto kupić pełnowymiarowe opakowanie.

Vichy LiftActiv Serum 10 Oczy i Rzęsy  - bardzo przyjemny krem pod oczy i na powieki. Dobrze nawilża, nie podrażnia. Ma lekką konsystencję, lekko perłową poświatę. Odświeża spojrzenie. Nie zauważyłam spłycenia zmarszczek, ale rzęsy jakby się wzmocniły (przestały wypadać tak często, jak wcześniej). Podoba mi się opakowanie - metalowa buteleczka, z aplikatorem w postaci pompki. Dzięki temu nie wiedziałam wprawdzie ile serum pozostało, ale aplikacja była wygodna i higieniczna. Bardzo wydajny kosmetyk, wystarczył na ok. 6 miesięcy regularnego stosowania. Jedyna wadą może być cena. Być może kiedyś do niego wrócę...

DENKO inaczej, czyli TOP 5 - ulubieńcy!


Ciekawa jestem, czy miałyście któryś z tych produktów? Czy macie podobne odczucia? Piszcie :)




Przypominam też o trwającym KONKURSIE 
i nagrodach w postaci zestawów kosmetyków DOVE! :)



Zobacz także:

24 komentarze:

  1. Kusi mnie to serum Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś pierwszy raz użyłam to serum. Ciekawe, jak u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio wykończyłam serum Vichy LiftActiv tylko to do twarzy, nie do rzęs, i również byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbki, faktycznie interesujący kosmetyk.

      Usuń
  4. Widzę,że chyba tylko ja nie znam nic z Twojego denka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. To masło o zapachu mango chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło mango pewnie by mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, a ja nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych ulubieńców, jednak myślę nad zakupem produktu z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam inne serum Dermedic i też sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żel do golenia bardzo lubię i używam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To serum z Dermedica dla mnie też jest hitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nic nie miałam z tego, Vichy chętnie bym wypróbowała ze względu na tę "perłową poświatę".

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad tym serum z dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dostępne jest nawet w światecznych zestawach z kremem...

      Usuń
  15. Chętnie wypróbuję Tołpę, bo tego kosmetyku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie serum Dermedic też zachwyciło. Naprawdę odczuwalnie nawilża. Nawet przy bardzo suchej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te masło do ciała :D Jestem uzależniona od niego, codziennie wieczorem muszę się nim wysmarować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)