krem do rąk

Krem do rąk z keratyną - Vaseline® Intensive Care™ Healthy hands Stronger nails

11/09/2015 Angelika K. Angelisiak 9 Comments

Jesień i zima to okres, kiedy częściej sięgam po kremy do rąk. I mam je dosłownie wszędzie - przy łóżku, na biurku, w przedpokoju oraz w torebce. A do tego jakieś mini wersja w kieszeni kurtki. Moje dłonie podatne są na wysuszenia, o czym boleśnie przekonałam się ostatnio, stosując nieodpowiednie detergenty. 


Jednym z najczęściej używanych ostatnio przeze mnie kremów do rąk jest produkt marki Vaseline, która do tej pory kojarzyła mi się tylko z klasyczną wazeliną. Mowa konkretnie o Vaseline® Intensive Care™ Healthy hands Stronger nails with keratin.

Vaseline® Intensive Care™ Healthy hands Stronger nails


Obawiałam się, że krem może być tłusty i ciężki. Ale nic bardziej mylnego! Okazało się bowiem, że konsystencja jest niezwykle lekka, wręcz lejąca. Początkowo bardzo mnie to drażniło, bo wyciskałam z tubki więcej kremu, niż potrzebowałam. Ale nauczyłam się to kontrolować. Krem doskonale i błyskawicznie się wchłania w skórę dłoni, nie pozostawia lepkiej czy tłustej warstwy. A do tego pięknie pachnie!
Opakowanie to klasyczna, miękka tubka, z zatrzaskiem. Tubkę łatwo postawić na nakrętce, bez problemu zmieści się też w małej torebce. Mimo lejącej konsystencji wydajność kremu oceniam dość dobrze - tubka wystarczyła mi na ok. 6 tygodni intensywnego, codziennego używania. Niestety pod koniec miałam problem z wyciśnięciem do końca, musiałam użyć nożyczek, jak zwykle w przypadku tubek. Cena również jest przystępna: ok. 8-9 zł za 75 ml.
Vaseline® Intensive Care™ Healthy hands Stronger nails

W kwestii działania krem oceniam dobrze i mogę go polecić. Przede wszystkim szybko i na długo przynosi ukojenie oraz nawilżenie suchej skóry. Najlepsze efekty widoczne były, gdy po aplikacji kremu, głównie wieczorem, zakładałam dołączone bawełniane rękawiczki. Po takiej aplikacji skóra moich dłoni była miękka i nawilżona. Poprawił się również stan moich skórek,z którymi wiecznie mam problem. W kwestii wpływu na paznokcie niestety się nie wypowiem, gdyż regularnie 'maltretuję' je żelem lub hybrydą. 

Vaseline® Intensive Care™ Healthy hands Stronger nails


Skład:

Vaseline® Intensive Care™ Healthy hands Stronger nails
 Aqua, Paraffinum Liquidum, Dimethicone, Glycerin, Glycol Stearate, Stearic Acid, Hydrolyzed Keratin, Petrolatum, Palmitic Acid, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Stearamide AMP, Triethanolamine, Magnesium Aluminum Silicate, Carbomer, Disodium EDTA, Parfum, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool

 
Znacie już ten krem Vaseline? W ofercie drogerii widziałam jeszcze inne wersje - bezzapachowy Advanced Repair (biała tubka) i aloesowy (zielona tubka). Znacie je? Warto po nie sięgnąć? Czekam na Wasze opinie :)



Zobacz także:

9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tej lejącej konsystencji, aczkolwiek ciężko mi sobie wyobrazić stosowanie takiego kremu poza domem :) z pewnoscia za kazdym razem przedawkowalabym go :)
    Co do rękawiczek... nie lubie jakoś ostatnio, draznia mnie. Wole juz worek zalozyc na dlonie na 5-10' wtedy dodatkowe cieplo wytwarza się i krem glebiej wnika. Jesli nie probowalas tej metody polecam wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się za nim rozejrzeć, bo akurat mam braki kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się za nim rozejrzeć, bo akurat mam braki kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam dotąd wrażenie, że te kremy są gęste. Ta wazelina w składzie działa na wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zupełnie nie ciagnie do tej marki jakoś....

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc mnie również sama nazwa jakoś nie przekonuje.Produkty kojarzą się z czymś bardzo tlustym i ciężkim jak wazelina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremu nie używałam, ale bardzo lubię balsamy tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)