Piątek trzynastego? Szczęśliwy czy pechowy? Wyniki konkursu.

11/13/2015 Angelika K. Angelisiak 17 Comments

Dziś krótko. Pechowy, według niektórych, piątek dobiega końca. A jak było w Waszym przypadku? Pech czy moze jednak szczęście? Mam jednak nadzieję, że nie jesteście zbyt przesądni? Dla niektórych z Was to był na pewno szczęśliwy dzień, a kolejne 2 osoby uszczęśliwię za chwilę ja :)

Wiem, że część z Was czeka na wyniki urodzinowego konkursu. I choć te znane mi były już wcześniej, to z powodów logistycznych nie mogłam ich wcześniej opublikować (jakoś nie potrafię publikować postów z telefonu, jest to dla mnie bardzo niekomfortowe). Mam jednak nadzieję, że wybaczycie tak późną porę publikacji? 

Wyniki konkursu Dove

Na usprawiedliwienie mam tylko to, że dość późno wróciliśmy z kina. Spontaniczny wypad z mężem na "Listy do M. 2". Przy okazji polecam serdecznie, bo to lekka i bardzo przyjemna komedia, może nieco przewidywalna, ale idealna na weekendowe rozluźnienie...  

A wracając do konkursu... 
Dziekuję za wszystkie zgłoszenia. Wybór nie był łatwy, ale w końcu udało się wyłonić zwycięzców. Choć bardzo chciałabym obdarować więcej osób, ale może następnym razem? 

Oto wyniki 'Urodzinowego konkursu z DOVE':

Zestaw nr 1 powędruje wkrótce do..... aina nuoret
Natomiast z zestawu nr 2 niedługo ucieszy się... Justyna Wiśniewska

GRATULUJĘ!!!

Proszę Was o dane do wysyłki (na adres @).

Pozdrawiam cieplutko! :*



Zobacz także:

17 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)