DIY

Kolorowanki dla dorosłych i starszych dzieci. Ponad 20 wzorów do pobrania za darmo!

1/21/2016 Angelika K. Angelisiak 15 Comments

Uwielbiam kreatywne zabawy. Przejawia się to w różny sposób. Przeglądając oferty księgarni internetowych, a także będąc na zakupach w salonie prasowym, zauważyłam kolorowanki dla dorosłych (tzw. antystresowe). W ostatnim czasie zyskały ne na popularności. Bo kto powiedział, że kolorowanki są tylko dla dzieci?!? Wiecie, że to nieprawda :) Kiedyś uwielbiałam kolorować, więc dlaczego nie mogłabym teraz? Jednakże przy tak ogromnym wyborze, trudno się na coś zdecydować. Poza tym nie wiedziałam, czy taka książka nie znudzi mnie zbyt szybko, dlatego postanowiłam poszukać kilku różnych, bezpłatnych egzemplarzy do samodzielnego wydruku. Na próbę... 




Efekty poszukiwań przeszły moje najśmielsze oczekiwania. I dzisiaj podzielę się z Wami częścią tego, co znalazłam. Ale uwierzcie - to zaledwie maleńka część tego, co kryje w sobie sieć... Jestem przekonana, że każdy znajdzie coś dla siebie, więc... 
...drukarki do boju, kredki (i mazaki) w dłoń! :)



►►► Johanna Basford - 5 stron z książki TAJEMNY OGRÓD (SECRET GARDEN)  + 3 strony z książki ZACZAROWANY LAS (ENCHANTED FOREST) + DRZEWO


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Johanna Basford (@johannabasford)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Johanna Basford (@johannabasford)


►►► Easy Peasy and Fun - SŁOŃ + SYRENKA + PODWODNY ŚWIAT




►►► 100 Directions  - KWIATY 






►►► Dawn Nicole Designs - DREAM IT. DO IT. + BE KIND ZAKŁADKI DO KSIĄŻEK  




W sumie jest tu ponad 20 różnych stron gotowych do pobrania i wydrukowania.
Pzostaje mi życzyć Wam przyjemnego kolorowania! :)



I dajcie znać, czy lubicie takie wpisy. Chętnie będę przygotowywać je częściej.



Zobacz także:

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na wpis.
    Więcej takich poproszę
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Będą na pewno :)

      Usuń
  2. Super są te kolorowanki z miłą chęcią bym zaopatrzyła się w nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam sobie, strasznie wciągające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tajemny Ogród - moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Chyba zainwestuje w kredki i wydrukuje sobie kilka kolorowanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam, że moja mama też uwielbiała kolorowanki. wtedy jeszcze nie było mody na kolorowanki dla dorosłych, więc kolorowała te zwykłe. trochę bardziej skomplikowane dla starszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kolorowankowe wpisy przydadzą się. Jestem akurat na etapie gryzmolenia z moim dzieckiem. Tzn. póki co bardziej obgryzania kredek, ale od czegoś trzeba zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kolorowanki z wyd. Kaktus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Syrenkę, to bym córce ściągnęła, jakbym miała aktywną drukarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odstresowują niczym robótki ręczne szydełkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny wpis, ja też ostatnio się wciągnęłam w te kolorowanki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)