DIY

Plakaty walentynkowe do druku ♥♥♥ 15 wzorów do pobrania za darmo!

2/07/2016 Angelika K. Angelisiak 22 Comments

Nareszcie jestem. Z obiecanymi plakatami na Walentynki, o których wspominałam Wam na FB. Ten mój "pierwszy raz" wymagał ode mnie zacznie więcej pracy i czasu, niż przewidywałam. Ale udało się. 

Walentynki już za tydzień, więc mam nadzieję, że ten post spotka się z Waszym zainteresowaniem. Oczywiście wszelkie uwagi mile widziane. Jeżeli jest coś, co Wam się podoba lub też nie, to proszę o komentarz. 

Początkowo planowałam stworzyć 3, może 4 grafiki. Ale tak mnie to wciągnęło, że nie mogłam przestać ;) I tym sposobem mam dla Was nie 3 i nie 4, lecz aż 15 plakatów!! Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. 




Plakaty można pobrać bezpośrednio z mojego Dysku Google. Linki znajdziecie pod każdym zdjęciem. Przygotowane są do wydruku na kartce A4. 

Możecie również udostępniać grafiki, pamiętając jednak o podaniu linku do tego posta, a nie bezpośrednio do Dysku Google. 

Plakaty są przeznaczone tylko do użytku prywatnego. Nie wyrażam zgody na użycie w celach zarobkowych (publikując na blogu i w mediach społecznościowych proszę o podaniem źródła).



POBIERZ PDF 1 | 2 | 3

 
 POBIERZ PDF  4 | 5 | 6



POBIERZ PDF  7 | 8 | 9

 

   POBIERZ PDF  10 | 11 | 12



 POBIERZ PDF  13 | 14 | 15 




Które plakaty przypadły Wam najbardziej do gustu?
___________________
Grafiki wykonane za pomocą Canva

Zobacz także:

22 komentarze:

  1. Jezusieńku, jakie cudne! Właśnie buszuję w sieci poszukując takich plakatów, abym mogła je sobie wydrukować do sypialni i przy okazji stworzyć post na blogu. Z chęcią podlinkuję Cię na gryzoniowej stronie, jak tylko skończę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że do mnie trafiłaś. Linkuj, proszę bardzo :)

      Usuń
  2. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej chyba 5 i 12 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno wybrać ten ulubiony, wszystkie ładne, dopracowane. Świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to,że sa minimalistyczne :)

    _____________________

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo....już jeden skradł moje serce :), dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Moim faworytem jest 10, ze względu na bardzo ciekawą kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, sama projektuję takie cuda i widzę, że znajdę u Ciebie duuużo inspiracji! :) Dodaję do zakładek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne plakaty! Nie mogę się zdecydować który najlepszy! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze i bardzo nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!!! Przypadł mi do gustu 7, ale nie mogę go pobrać, bo jest wrzucony 6. Da radę to zmienić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, już zmieniłam! Dziękuję, jakoś to przeoczyłam...
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)