box kosmetyczny

ONLY YOU BOX Dookoła włosów - moje wrażenia z testowania, minirecenzje.

11/30/2016 Angelika K. Angelisiak 19 Comments

Na początku miesiąca pokazywałam Wam zawartość pudełka ONLY YOU BOX "Dookoła włosów".
Dziś, po niecałym miesiącu stosowania, przyszedł czas na krótkie podsumowanie testów.

ONLY YOU BOX Dookoła włosów

W pudełku ONLY BOX znalazłam aż 6 pełnowymiarowych kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów. 
Jedne polubiłam bardziej, inne okazały się dla moich włosów nieodpowiednie. Zapraszam na minirecenzje poszczególnych produktów.



Jako pierwsza - odżywka HELLO NATURE, olejek kokosowy - ochrona i odbudowa marki Cece of Sweden.

"Eksperci marki Cece of Sweden stworzyli odżywkę, która dogłębnie nawilża oraz regeneruje. Dzięki niej włosy odzyskują zdrowy wygląd, stają się mocne i lśniące. Jej formułę nawet do 93% tworzą składniki naturalnego pochodzenia." 

To był mój zdecydowany faworyt od samego początku. Oczekiwałam od niej wiele i nie zawiodłam się. Przede wszystkim oczarował mnie wspaniały zapach kokosa. Niestety nie utrzymuje się on na włosach, ale jej używanie, to sama przyjemność! Gęsta konsystencja sprawia, że odżywka nie spływa z dłoni, a przy tym jest bardzo wydajna. Po jej uzyciu moje są lśniące, wygładzone, ale nie są przeciążone. Bardzo polubiłam tę odżywkę. Romans trwa...

HELLO NATURE, olejek kokosowy

HELLO NATURE, olejek kokosowy skład


Kolejnym produktem w pudelku jest ELESTABion R - serum multifunkcyjne do włosów marki Floslek.

"Regeneruje włosy, chroni przed uratą wilgoci i zanieczyszczeniami środowiska. Wygładza, nadaje miękkość, połysk i sprężystość. Przedłuża trwałość koloru. Chroni przed ciepłem suszarki, lokówki, prostownicy. Pozostawia włosy lśniące, łatwe do rozczesania i stylizacji."

Serum znajduje się w małej buteleczce z pompką. Zapach ma delikatny, a konsystencję oleistą. Włosy po jego użyciu są wygładzone, łatwo je rozczesać, nie puszą się. Najchętniej nakładam je na same końcówki włosów. Nałożony na całe włosy za bardzo je przetłuszcza. Świetnie sprawdza się w przypadku zabiegów pielęgnacyjnych suszarką lub prostownicą.

Floslek, ELESTABion R- serum multifunkcyjne do włosów

ELESTABion R skład


W boxie znalazło się miejsce dla suchego szamponu L`biotica Professional Therapy EXPRESS DRY SHAMPOO.

"Suchy szampon L'biotica to sposób na szybkie odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy szybko odzyskują ładny wygląd i witalność, pozostają lekko uniesione u nasady. Szampon przydaje się w podróży i w awaryjnych sytuacjach. Pozostawia na włosach wspaniały zapach"

Rzadko używam tego typu produktów, bo wolę umyć włosy tradycyjnie. Ale chętnie korzystam z suchych szamponów poza domem - podczas wyjazdów lub np. przed wyjściem na fitness. Ten szampon ma bardzo przyjemny zapach, który długo utrzymuje się na włosach. W błyskawiczny sposób pozwala odświeżyć włosy. Bardzo chętnie widziałabym ten produkt u siebie, ale w opakowaniu podróżnym.

L`biotica Professional Therapy, EXPRESS DRY SHAMPOO

L`biotica Professional Therapy, EXPRESS DRY SHAMPOO skład


Olejek w kremie do włosów 7 EFEKTÓW marki Marion to odżywka do włosów bez spłukiwania.

"Odżywia włosy i ułatwia stylizację bez obciążania. Zawiera olejki arganowy, kokosowy i monoi, które zmniejszają skutki działania promieni UV, przywracają połysk, wygładzają, odżywiają i nawilżają, ułatwiają rozczesywanie i układanie. Olejek nie wymaga spłukiwania."

Rzadko używam produktów do włosów, które nie wymagają spłukiwania, ale przyznaję, że to ciekawa alternatywna dla tradycyjnych odżywek. Wygodne opakowanie z pompką dozującą ułatwia używanie olejku, a przezroczysta butelka pozwala na kontrolowanie ilości produktu. Olejek ma gęstą, kremową konsystencję i przyjemny zapach. Wygładza włosy i sprawia, że są lśniące. Niestety - mimo obietnic producenta - troszkę obciąża moje włosy. 

Marion, olejek w kremie do włosów 7 EFEKTÓW

Marion, olejek w kremie do włosów 7 EFEKTÓW skład


Jako ostatnie już w boxie znalazłam duet marki Ziaja - KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym - Szampon wzmacniający oraz Skoncentrowana maska wzmacniająca.


"Szampon wzmacniający. Delikatnie myje włosy i oczyszcza skórę głowy. Poprawia objętość włosów bez ich obciążania. Substancje pielęgnujące nawilżają i wzmacniają.

Skoncentrowana maska wzmacniająca. Zamyka łuski włosów i wzmacnia ich strukturę. Poprawia elastyczość, ułatwia rozczesywanie, rewitalizuje i nadaje połysk."


Kosmetyki te widywałam w aptece i przyznaję, że mocno się nad nimi zastanawiałam. Minimalistyczny design opakowania, charakterystyczny dla tej marki, przyciąga wzrok. Zarówno szampon, jak i odżywka, mają bardzo przyjemny zapach. Gęsta konsystencja obu produktów sprawia, że są wydajne. Niestety moje włosy nie polubiły tej pielęgnacji. 
Szampon, używany zarówno sam, jak i w duecie z maską, bardzo obciąża moje włosy i sprawia, że już po kilku godzinach nadają się do mycia. Są bowiem oklapnięte i pozbawione połysku. Sama maska również nie do końca sprawdza się na moich włosach. Używana z innym szamponem również obciąża moje włosy - mimo, że nakładałam ją na włosy od połowy długości. Próbowałam używać ich na różne sposoby, ale za każdym razem z podobnym skutkiem. Szkoda.

Ziaja, KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym

Ziaja, KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym

Ziaja, KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym

Ziaja, KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym


Cieszy mnie, że mogłam przetestować tyle nowości, bo żadnego z tych produktów wcześniej nie znałam. Mój 'romans' z tymi kosmetykami trwa nadal. I na pewno zainteresuję się innymi produktami z serii Hello Nature. 

Sam pomysł pudełeczka bardzo ciekawy i mam nadzieję, że w przyszłości pojawią się jego inne odsłony. Czekam z niecierpliwością.



Jak Wam się podoba pudełko ONLY YOU BOX Dookoła włosów? Macie swojego faworyta wśród tych produktów? 


Zobacz także:

19 komentarzy:

  1. U mnie najlepiej sprawdziła się odżywka kokosowa i jednak maska Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak u mnie sprawdziłaby się maska Ziaji i ten olejek w kremie Marion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, jakie masz włosy. Może polubiłabyś ten duet ;)

      Usuń
  3. Suchy szampon chętnie wypróbuję! Ratują mnie rankiem gdy czasu nie mam na ogarnięcie włosów... super odświeżają i naprawdę dzięki nim czuję się pewnie. Gdyby ich nie było, a rano okazałoby się, że jednak muszę włosy umyć... to wolałabym się spóźnić do pracy i właśnie wybrać mycie głowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj! Ja tez wolałabym się spóźnić, niż iść z brudną głową :D

      Usuń
  4. Tą odżywka z Hello Nature mnie zaciekawiałas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś lubi testowanie nowych produktów to takie boxy są super. Szczerze, nawet nie wiedziałam, że takie są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam wcześniej - ani o boxie, ani o stronie Only You Magazine. Zgłoszenie do tych testów to czysty przypadek :)

      Usuń
  6. Mi wszystkie produkty przypadły do gustu, oprócz olejku z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty. Chętnie wypróbuję ten suchy szampon.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawy zestaw, ja ostatnio jestem wierna Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie byłam ciekawa tego szamponu z Biovaxu, bo niestety nie wszystkie dają radę ;) Odżywka bardzo mnie zaciekawiła, macałam ostatnio te produkty ale właśnie nie wiedziałam czy warto się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem najlepszy box!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę, całkiem fajna zawartość :) Chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)