box kosmetyczny

Box ONLY YOU Dookoła włosów - zawartość

11/02/2016 Angelika K. Angelisiak 27 Comments

Kilka dni temu zawitało u mnie niezwykle kolorowe, prześliczne pudełko z tajemniczą zawartością. Zanim je odpakowałam wiedziałam tylko tyle, że w środku mają znaleźć się produkty przeznaczone do włosów. Nie miałam jednak pojęcia, jakie konkretnie będą to produkty. Ale przyznaję, że zawartość pudełeczka pozytywnie mnie zaskoczyła.

Box ONLY YOU Dookoła włosów

Po odwiązaniu niebieskiej kokardy i zdjęciu kolorowego wieczka moim oczom ukazało się aż 6 pełnowymiarowych produktów do pielęgnacji włosów:


Box ONLY YOU Dookoła włosów

1. Cece of Sweden, odżywka HELLO NATURE, olejek kokosowy - ochrona i odbudowa.

2. Floslek, ELESTABion R- serum multifunkcyjne do włosów.

3. L`biotica Professional Therapy, EXPRESS DRY SHAMPOO. Suchy szampon.

4. Marion, olejek w kremie do włosów 7 EFEKTÓW - zawiera olejki: arganowy, kokosowy i monoi.

5. Ziaja, KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym - Szampon wzmacniający.

6. Ziaja, KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym - Skoncentrowana maska wzmacniająca.



Cieszy mnie, że zostałam wybrana do grona blogerek, które mają okazję przetestować Box Only You. Nie miałam do tej pory żadnego z tych produktów, więc nie wiem jeszcze, czego się spodziewać. 

A Wy znacie już te produkty? 
Który kosmetyk szczególnie polecacie? 
O którym chcecie przeczytać najpierw? 








Zobacz także:

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej opinii :) Przyjemnych testów!

      Usuń
  2. Świetna zawartość :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełko spotykam się z nim po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz się z nim spotykam. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, dopiero niedawno na nie trafilam.

      Usuń
  4. Samo pudełeczko wygląda bajecznie a zawartość to dodatkowy atut :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość :) Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, ale wszystkie oprócz szamponu chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem ciekawa, jak się sprawdzi szampon, bo od pewnego czasu używam tylko aptecznych.

      Usuń
  7. Dla mnie te produkty to także nowość i pierwszy rzut oka każdy wydaje się być przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym chciała takie pudełko, może się na nie zdecyduje :) Kosmetyki bardzo ciekawe :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że nie jest dostępne w sprzedaży.

      Usuń
  9. Nie znam żadnego z tych produktów. Opakowanie tej przesyłki śliczne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, nie widziałam tak kolorowego pudełka nigdy wcześniej :)

      Usuń
  10. Cudowne pudełko i przyjemna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)