Dove

Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym

12/12/2016 Angelika K. Angelisiak 18 Comments

Nie jest tajemnicą, że kosmetyki Dove uwielbiam od dawna. Kilka tygodni temu poznałam kolejną nowość tej marki - kosmetyki z linii Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym.

Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym

O ile żele pod prysznic, czy mydło w kostce nie są dla mnie zaskoczeniem, o tyle zupełną nowością jest dla mnie Olejek pod prysznic, bo takiego kosmetyku używałam po raz pierwszy w życiu. 


Olejek pod prysznic Dove Nourishing Care Shower Oil zachwycił mnie swoim niezwykłym zapachem oraz działaniem. Przezroczysta butelka z wygodnym zamknięciem pozwala na kontrolowanie ilości kosmetyku. Olejek w kontakcie z wodą pieni się i z przyjemnością mogę nim umyć całe ciało. Po spłukaniu skóra nie jest tłusta, lecz aksamitna w dotyku i nawilżona. Podczas jego używania mogłam zrezygnować z dodatkowego zabiegu pielęgnacyjnego, czyli wcierania balsamu w ciało, bo moja skóra tego nie wymagała. Dzięki temu zaoszczędziłam troszkę czasu. Jestem naprawdę zachwycona tym olejkiem! 

Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym
 

Żel pod prysznic Dove Nourishing Care & Oil ma przyjemny, otulający zapach oraz gęstą  kremową konsystencję, charakterystyczną dla innych żeli tej marki. Dodatkowo zawiera mikrokapsułki, które w kontakcie ze skórą błyskawicznie się rozpuszczają. Skóra po kąpieli jest przyjemnie miękka i nawilżona. Opakowanie typowe dla innych żeli - wygodne w użyciu i nieskomplikowane.
Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym


Ostatnim produktem z tej serii jest Kostka myjąca Dove Cream Oil. Charakterystyczny dla marki kształt i żłobienie w kostce przyciągają wzrok po wyjęciu z kartonowego opakowania. Przepiękny zapach, który wyczuwalny jest nawet przez opakowanie. I chociaż na co dzień wolę mydła w płynie - z uwagi na łatwość ich użycia, to kostka Dove zdała egzamin. Poza subtelnym zapachem ogromnym plusem jest również fakt, że mydło Dove nie wysusza dłoni.
Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym


Jeżeli tak, jak ja, lubisz kosmetyki Dove, a nie znasz jeszcze tej serii, to koniecznie wypróbuj te nowości! Polecam szczególnie olejek, który jest genialnym umilaczem kąpieli. Daj znać po przetestowaniu, czy podzielasz moje zdanie?


Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym





A jeżeli znasz już tę serię, daj proszę znać w komentarzu. Jestem ciekawa, czy się zgadzasz z moją opinią? 


Przeczytaj również:
KREMOWE ŻELE DOVE - PURELY PAMPERING
DOVE DERMA SPA CASHMERE COMFORT - FILOZOFIA SPA
JESTEŚ PIĘKNA POLKO! TYLKO, CZY NA PEWNO O TYM WIESZ?


Zobacz także:

18 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam tą serię, zwłaszcza olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek jest moim ulubieńcem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To mydełko gości u mnie regularnie od kilkunastu lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam okazji stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek na pewno wypróbuję bo już tyle osób go chwali że aż żal nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam olejek, jest niezły, ale mogłby lepiej pachniec.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całą serię byśmy chętnie wypróbowali, ale najbardziej olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie też olejek jest tu hitem, ale ja w ogóle uwielbiam olejki pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam olejek i go uwielbiam! Na mydełko i żel też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten olejek pod prysznic może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żele pod prysznic z Dove uwielbiam za konsystencję i zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię kosmetyki dove:) najbardziej ciekawi mnie olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę serię, naprawdę dba o suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej serii, ale uwielbiam żele pod prysznic Dove :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)