lakier do paznokci

Lakiery hybrydowe Neess. Zestaw startowy. Zdejmowanie hybryd.

1/31/2017 Angelika K. Angelisiak 18 Comments

Lakiery hybrydowe zyskują na popularności. Kiedyś dostępne jedynie w salonach kosmetycznych, dziś można 'pobawić się' nimi w zaciszu domowym. 
Samodzielną przygodę z lakierami hybrydowymi rozpoczęłam dopiero niedawno, bo pod koniec minionego roku. Ale hybrydy na paznokciach nie są mi całkiem obce, bo od kilku lat regularnie korzystam z usług kosmetyczki, która wykonuje na moich paznokciach manicure hybrydowy i/lub żelowy. Od dawna jednak planowałam nauczyć się tego sama. Początki bywają trudne, ale z każdym następnym razem nabieram wprawy. 



Zestaw startowy do manicure hybrydowego Neess zawierał:

Lampę LED z 3 czasami utwardzania 30/60/90s
LAMPA LED dedykowana do utwardzania lakierów hybrydowych. Lampa posiada diody LED o mocy 9W. Światło pochodzące z diod LED jest bezpieczne dla skóry dłoni. Lampa posiada 3 czasy utwardzania 30/60/90s.  W zestawie znajduje się końcówka USB umożliwiającą podłączenie lampy do  innego źródła prądu np. komputera. Cena 99 zł
Pilnik 100/180,
Pilnik NEESS o gradacji 100/180. Wykonany z wysokiej jakości materiałów ułatwia wykonanie manicure hybrydowego. Cena 4,90 zł
Pilnik 180/240
Pilnik NEESS o gradacji 180/240. Idealny do nadania kształtu paznokciom. Pilnik nie osypuje się i nie rozwarstwia. Wykonany z wysokiej jakości materiałów ułatwia wykonanie manicure hybrydowego. Cena 4,90 zł
Patyczki do skórek 5szt.
Patyczki do skórek NEESS są wykonane z drewna pomarańczowego. Odpowiednia twardość surowca sprawia, że patyczki są bardzo wytrzymałe. Posiadają dwie końców: ostrą i ściętą. Długość 9,5cm. Cena 3,49 zł
Blok matujący 120/120
Blok o gramaturze 120/120. Dedykowany do matowienia płytki paznokcia lub do delikatnej korekty kształtu paznokcia. Biały kolor bloku nie zabrudza płytki paznokcia. Cena 3,50 zł
Lakiery hybrydowe: 7528 "Pole lawendy" i 7549 "Czerwony i wściekły"
Wszystkie lakiery hybrydowe NEESS są produkowane w Europie i poddawane restrykcyjnym testom jakości. Staranne połączenie składników i pigmentów oraz odpowiednia konsystencja sprawia, że struktura utwardzonego lakieru jest bardzo elastyczna i łatwo dopasowuje się do powierzchni paznokcia. Manicure hybrydowy wykonany produktami NEESS gwarantuje trwałość do 3 tygodni bez odprysków i zarysowań*. *Przy zastosowaniu wszystkich produktów z linii NEESS dedykowanych do wykonania manicure hybrydowego. Pojemność 8 ml Cena 29,90 zł
Baza
Lakier hybrydowy Baza NEESS dzięki ultra formule zapewnia doskonałą przyczepność produktu do paznokcia. Odpowiednio skomponowana konsystencja lakieru sprawia, że lakier idealnie współgra ze strukturą paznokcia, co wydłuża trwałość manicure hybrydowego. Pojemność:8ml. Cena 29,90 zł
Primer standard
Primer Standard to płyn o obniżonej kwasowości, który wytrawia płytkę paznokcia, tym samym zwiększając przyczepność bazy do naturalnej płytki paznokcia, co wydłuża trwałość manicure hybrydowego. Pojemność: 8ml.
Top
Lakier hybrydowy Top NEESS to lakier nawierzchniowy, który gwarantuje maksymalną ochronę i połysk lakieru hybrydowego. Pojemność: 8ml Cena 29,90 zł
Waciki bezpyłowe 250szt.
Waciki złożone są z 12 warstw cieniutkiej ligniny, która  bardzo dobrze wchłania różnego rodzaju płyny. Wysokiej jakości materiał nie pozostawiają resztek włókien na płytce paznokcia, dzięki czemu płytka paznokcia jest idealnie czysta, co przekłada się bezpośrednio na trwałość manicure hybrydowego. Waciki bezpyłowe są niezbędne przy odtłuszczaniu płytki paznokcia, przemywaniu topu lub usuwaniu lakieru hybrydowego. Opakowani zawiera 250 sztuk wielowarstwowych wacików. Cena 6,90 zł
Folie do usuwania lakieru hybrydowego 50szt.
Folie do usuwania manicure hybrydowego. Opakowanie zawiera 50szt. Cena 16,90 zł
Cleaner 100ml
Płyn do przemywania warstwy dyspersyjnej Cleaner NEESS o wiśniowym zapachu. Płyn służy do odtłuszczania płytki paznokcia i przemywania warstwy dyspersyjnej (lepkiej warstwy lakieru hybrydowego Top NEESS). Gwarantuje ultra połysk lakieru nawierzchniowego. Cena 6,50 zł
Remover 100ml
Płyn do usuwania lakieru hybrydowego Remover NEESS. Profesjonalnie skomponowana formuła gwarantuje skuteczne usunięcie lakieru hybrydowego. Pojemność 100ml. Cena 10,90 zł

Koszt całego zestawu 199 zł.

Wszystkie powyższe opisy produktów i ceny pochodzą ze strony Neess






W dołączonej do zestawu ulotce mamy szczegółowo wyjasnione, w jakiej kolejności używać poszczególnych produktów, więc nawet ktoś, kto dopiero rozpoczyna przygodę z hybrydami (jak ja), poradzi sobie z nimi bez problemu. 

Lampa - mostek o mocy 9W, jest dość słaba (w porównaniu do salonowych lamp), ale na początek powinna wystarczyć. Jej wadą jest rozmiar - nie mogę utwardzać jednoczesnie całej dłoni (co widać na zdjęciu), kciuk trzeba wsadzić oddzielnie, co wymaga dodatkowego czasu. Dodatkowym problemem może być bardzo krótki kabel zasilający (ok. 80 cm). Jest tak krótki, że lampa zasilana z listwy stojącej na podłodze, musiała stać niemal na brzegu biurka, więc musiałam nieco kombinować z przedłużaczem. 
Producent podaje czas utwardzania na 30-60 s w lampie LED.
Jednak nauczona doświadczeniem (klientki salonu) lakier utwardzałam 2x90sek. (każda warstwa lakieru + top).






To, co mnie zaskoczyło i zachwyciło jednocześnie, to zapach płynów - zarówno cleaner, jak i remover pachną ślicznie, slodko, cukierkowo. Zupełnie inaczej, niż np. tradycyjne zmywacze do paznokci.

Praca z lakierami Neess jest raczej łatwa i przyjemna, ale mam zastrzeżenia do ich krycia. W przypadku obu lakierów dwie warstwy to minimum. Do pełnego krycia potrzeba jednak aż 3 warstwy lakieru, a co za tym idzie - czas wykonania manicure znacznie się wydłuża. Ale zastrzegam, że opinia dotyczy wyłącznie tych dwóch kolorów, które posiadam. Nie wiem, jak jest z innymi i zamierzam to sprawdzić. To dopiero początek mojej przygody z hybrydami Neess.

Poniżej zdjęcie z dwiema warstwami lakieru (przepraszam za efekt wizualny, ale moje paznokcie po zdjęciu żelu są w opłakanym stanie i nie jestem w stanie ich zapuścić).


Trwałość lakierów oceniam średnio - ani źle, ani rewelacyjnie. Na moich paznokciach wytrzymały góra 10 dni. Być może coś źle zrobiłam, a może to po prostu moja słaba płytka paznokcia? (żel też odchodzi z nich brzegami juz po kilku dniach). Ale to i tak sukces, bo zwykłe lakiery nadają się do zmycia już po 2-3 dniach. 

Kilka dni temu kupiłam bazę Extremely Hard Base w kolorze różowym, która mam nadzieję, pomoże mi w końcu zapuścić paznokcie (dotychczas stosowane odżywki nie przynosiły rezultatu). Kosztowała 22,99 zł (promocja w Superkoszyku). Nadaje się również do przedłużania paznokci, co pewnie wypróbuję, gdy kupię szablony. Po przetestowaniu dam znać, jak efekty, bo sama jestem jej bardzo ciekawa. 


Baza EXTREMELY HARD BASE w kolorze różowym. Rewolucyjny preparat o unikatowej formule i szerokim spectrum możliwości użycia. Pozwala na przedłużenie trwałości lakieru hybrydowego i świetnie się sprawdza do  przedłużania płytki paznokcia. Jest idealna dla słabej i zniszczonej płytki paznokcia, którą ekstremalnie utwardza i chroni przed skutkami urazów mechanicznych.  Kładziemy ją bezpośrednio na odtłuszczoną powierzchnię paznokcia. Pojemność 8ml. Cena 29,90 zł

***
Najprzyjemniejszą i najłatwiejszą rzeczą okazało się zdejmowanie hybryd. Tu również mamy jasną instrukcję: wystarczy delikatnie spiłować wierzchnia warstwę lakieru, a następnie owinąć palce folią z wacikiem nasączonym płynem Remover. Po ok. 10 minutach lakier odchodzi sam, a ewentualne pozostałości wystarczy usunąć drewnianym patyczkiem. Szybko i bezproblemowo. To lubię.



***

Na koniec kilka inspiracji z Instagrama:

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika NEESS_OFFICAL (@neess_official)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika NEESS_OFFICAL (@neess_official)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika NEESS_OFFICAL (@neess_official)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika NEESS_OFFICAL (@neess_official)


Co sądzisz o lakierach Neess?  
Który z nich jest Twoim ulubionym??

Zobacz także:

18 komentarzy:

  1. ja nie cierpię ściągać hybryd:P dla mnie to nie jest najprzyjemniejsza część :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, co masz na mysli, bo też nigdy nie lubiłam, gdy kosmetyczka je usuwała. Ale zdejmowanie tych akurat jest naprawdę lekkie i przyjemne :)

      Usuń
  2. Jeszcze nigdy nie używałam lakierów hybrydowych ale z pewnością kiedyś się skuszę na taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ściąganie tych hybryd to sama przyjemność. Ja bardzo polubiłam ich primer, bazę i top. Kolory są ok ale ich pigmentacja i brak poziomowania mi się nie podoba. Za to cleaner najlepszy jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze, wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam hybryd tej firmy :) Od kilku miesięcy przerzuciłam się na zwykłe lakiery tak, aby dać odpocząć troszkę płytce. Zazdroszczę lampy i myślę nad zakupem podobnej. Swoją kupowałam z 2 lata temu i jest duża i na uv. Mimo wielu wad, o których piszesz, taka mini lampka do użytku domowego wydaje mi się o wiele bardziej poręczna niż moja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, czego potrzebujesz. Poręczna na pewno jest :)

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie, nigdy nie miałam ich lakierów, ale zestaw wygląda naprawdę sensownie, bo jet w nim wszystko, co niezbędne do zrobienia hybryd. Ze zdjęć "inspiracji" najbardziej podoba mi się geometryczne ombre. Widziałam już je wiele razy i to jedno z moich ulubionych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zestaw jest kompletny.
      Też lubię to ombre.

      Usuń
  7. Nie znam tej marki, sama używam Shellac i jestem z nich bardzo zadowolona, ale cena nie jest zbyt przyjazna

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedługo wypróbuję ich lakier. :)
    Czy ktoś próbował go w połączeniu z bazą i topem NeoNail?

    OdpowiedzUsuń
  9. Firmy nie znam, ale hybrydy zapowiadają się ciekawie :) sama niedawno kompletowałam swój zestaw hybrydowy i krok po kroku uczę się wykonywać na sobie manicure hybrydowy ;) raz lepiej raz gorzej, ale powoli jest widoczny jakiś postęp :)
    Świetnie prowadzony blog! :) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam - z przyjemnością dodaję do obserwowanych i będę zaglądać częściej :)
    W wolnej chwili zparaszam również do mojego skromnego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa :)
      Z przyjemnością zajrzę do Twojego Kącika.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)