Biovax

Odżywczy OleoKrem do włosów - Biovax® Glamour Caviar

3/16/2017 Angelika K. Angelisiak 14 Comments

Do tej pory dość sceptycznie podchodziłam do odżywek do włosów, których nie trzeba spłukiwać. Miałam złe doświadczenia z takimi, bo obciążały włosy, sprawiały, że efekt był znacznie gorszy od zamierzonego. A jak było tym razem?

Odżywczy OleoKrem do włosów - Biovax® Glamour Caviar


OleoKrem będący w moim posiadaniu zawiera ekstrakt z kawioru oraz oleje - Moringa i Tamanu.  Przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych

OleoKrem do włosów Biovax® Caviar otrzymujemy w miękkiej tubce o pojemności 125 ml (sugerowana cena ok 18zł). Po jej otwarciu zauroczył mnie przepiękny zapach - nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z podobnym aromatem w kosmetykach. I to była pierwsza rzecz, która sprawiła, że pokochałam ten produkt.

Najważniejszą jednak rzeczą było sprawdzenie działania OleoKremu. 
Stosowałam go zarówno na mokre, jak i na suche włosy. Za każdym razem efekt był taki, jakiego oczekiwałam. Moje włosy po jego użyciu są wygładzone, zdyscyplinowane, a do tego wspaniale pachną. I nie są w żaden sposób obciążone.

Stosowanie OleoKremu na mokre włosy:
Niektóre szampony powodują, że moje włosy są szorstkie, splątane, trudno je rozczesać. W tym przypadku wtarłam w końcówki włosów (od połowy ich długości) niewielką ilość OleoKremu, a następnie bez problemu rozczesałam. Włosy po wyschnięciu nie potrzebowały żadnych dodatkowych zabiegów. 

Stosowanie OleoKremu na suche włosy:
Zdarza się, że moje włosy są napuszone. Dzieje się tak m.in. po suszeniu ich suszarką lub prostowaniu. Wówczas odrobina OleoKremu nałożona na włosy skutecznie je dyscyplinuje i doprowadza do ładu. 

W obu przypadkach muszę uważać, by nie przesadzić z ilością kosmetyku, bo produkt ten jest niezwykle wydajny. Wystarczy bowiem niewielka ilość kremu, by ujarzmić włosy i je odżywić.



Dziś śmiało mogę powiedzieć - OleoKrem z kawiorem jest genialny, a moje włosy go pokochały ♥



SKŁAD:
OleoKrem do włosów - Biovax® Glamour Caviar
Aqua, Glycerin, Dimethicone, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Phenyl Trimethicone, Oleyl Alcohol, Caviar Extract, Moringa oleifera Seed Oil, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, D-panthenol, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Propylene Glycol, Trimethylsiloxysilicate, Dimethiconol, Tricedeth-6, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, C13-15 Alkane, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Mica, C.I. 77891, C.I. 77491, Citric Acid




Zobacz także:

14 komentarzy:

  1. To prawda, cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam tego oleo kremu i też bardzo przypasował moim włosom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pachną cudnie, ale moje włosy nie polubily ich. Strasznie szybko się przetluszczaly, mimo stosowania naprawdę minimalnej ilosci kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy moich szybko przetłuszczajacych się włosach raczej by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tez się przetłuszczają, ale jak wspomniałam - używam go od połowy długości, a mam dość długie włosy.

      Usuń
  5. Nie widziałam tego produktu jeszcze... Ale ostatnio kupiłam szampon i maskę z Biovaxu, i jestem z nich naprawdę zadowolona, więc pewnie i po ten produkt sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym produktem, bo u mnie wieczna szopa na głowie i nic nie można poradzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zakochana w tym kremie.. Moje włosy są w końcu takie jak chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz po zimie przydałby mi się taki cudak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego kremu, ale jestem teraz w trakcie testowania produktów Haliera :)
    Zapraszam do mnie- obserwuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam i bardzo go lubię :) Masz śliczny nagłówek.
    Obserwuję ! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący post :) Będę tu zaglądać i liczę na rewanż :) Uwielbiam BIOVAX:)
    Zapraszam do mnie : http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)