box kosmetyczny

Box ONLY YOU Rozkwitnij wiosną - zawartość

5/08/2017 Angelika K. Angelisiak 6 Comments

Od pewnego czasu testuję zawartość najnowszego pudełka Box ONLY YOU Rozkwitnij wiosną.
Wnętrze tego pudełka było dla mnie aż do samego końca niespodzianką, a po odpakowaniu ślicznego pudełka ujrzałam niezwykle pachnącą i kolorową zawartość.



1. Bandi, krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami

2. Bell, Secret Garden Nail Enamel, Lakiery do paznokci w 6 wiosennych kolorach

3. Bioteq, maska regenerująca na tkaninie

4. L’biotica BIOVAX Opuntia oil &Mango - odbudowujący balsam do włosów bez spłukiwania

5. L’biotica BIOVAX 
Opuntia oil &Mango - Maska intensywnie regenerująca (saszetka)

6. LC+ Maska złuszczająca do stóp w postaci nasączonych skarpetek

7. Mollon Pro Regenerating Rose Oil - regenerujący olejek różany do skórek i paznokci

8. NOU Secret Blanc owocowo-kwiatowa woda perfumowana

9/10. Ziaja Antyoksydacja Jagody Acai - Krem na twarz i szyję + Ekspresowe serum do twarzy i szyi


W chwili obecnej mogę powiedzieć, że pewne produkty mnie zachwyciły, inne mocno rozczarowały. Ale o tym w następnym poście.

Dajcie znać, który z kosmetyków wpadł Wam w oko? 





Przeczytaj również:
BOX ONLY YOU DOOKOŁA WŁOSÓW - ZAWARTOŚĆ
ONLY YOU BOX DOOKOŁA WŁOSÓW - MOJE WRAŻENIA Z TESTOWANIA, MINIRECENZJE.

Zobacz także:

6 komentarzy:

  1. Ciekawa, zróżnicowana zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam wszystko z tego boxa wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na bogato ;) krem bandi ciekawi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, jak się u Ciebie sprawdził krem Bandi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie daj znać jak spisały się kosmetyki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam jestem bardzo ciekawa kremu z Bandi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)